Saturday, November 17, 2012

 A glimpse into the world that keeps drawing me back for more...


Ice and Sky
Cirrostratus delight over Reptile Ridge
Looking back at base

My Met Towers



7 comments:

tireegal68 said...

Beautiful pictures! How are you doing? I have missed reading your update! Hope all is well!

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

3nod maka said...

تعرف الان معنا على تقدم افضل الخصومات العالمية التى نقدمة الان فى اقلوقت ممكن من تنظيف خزانات في مكة التى لا مثيل لها الان لاننا نعمل علىتقدم افضل العروض المختلفة الان من تنظيف سجاد بمكة فى اقل وقت ممكن وباقل الاسعار الرائعة التى نقدمة الان من تنظيف منازل بمكة التى تعمل على تقدم افضل طرق التنظيف الان من جلي سيراميك بمكة التى نقدمة الانم وباقل الاسعار الرائعة من مكافحة العته بمكة الان فى اقل وقت ممكن لاننا نعمل على تقدم افضل الخصونمات

sahar said...

تعرف الان معنا على تقدم افضل العروض الرائعة التىنقدمة الان حيث اننا نعمل على تقدم افضل العروض الان من تنظيف كنب بالطائف التى من خلالها نعمل على تقدم افضل العروض والخصومات الغعالمية التى لا مثيل لها الان لاننا نقدم اليكم افضل تنظيف شقق بالطائف الان فى اقل وقت ممكن وباقل الاسعار ارائعة التى من خلالها نعمل على تقدم افضل شركة مكافحة النمل الابيض بالطائف وباقل الاسعار الرائعة لاننا نعمل على تقدم افضل تنظيف خزانات بالطائف التى تقدمة الشركة الان حيث اننا نعمل على تقدم افضل تنظيف سيراميك بالطائف افضل الخصومات الان من شركة نقل اثاث في الطائف كما انتنا نعمل على تقدم افضل العروض الان من شركة مكافحة حشرات في الطائف التى لا مثيل لها الان

http://tameerksa.com/ said...

شركة التعميرللصيانة والخدمات المنزلية 0538599044شركة التعمير بالرياض رقم التواصل 0538599044 لسنا الوحيدون ولكننا الأفضل .
شركة التعمير هي شركة متخصصة فى مجال الصيانة المنزلية وكشف التسربات والعوازل ويوجد أفضل المتخصصين فى مجال فحص الشقق والفلل قبل الفحص .

Anonymous said...

tireegal68 = fucking genetic waste

Anonymous said...

tireegal68 = fucking loser